Regulamin serwisu internetowego "GLOBTAX"

§1 Definicje

Usługodawca: Infonetax Sp. z o.o. z siedzibą w Kielcach, ul. Olszewskiego 6, KRS: 0000277160, NIP: 6572736550, REGON: 260150494.

Usługobiorca: Użytkownik korzystający z usługi.

Usługa: Dostęp do serwisu panel.globtax.pl umożliwiającego dokonywanie wyliczeń przychodów i diet, różnic kursowych oraz delegacji zagranicznych podatników oraz korzystania z funkcji dodatkowych.

Panel: Serwis internetowy ,,GLOBTAX” znajdujący się pod adresem panel.globtax.pl.

Okres Próbny: 7 dni bezpłatnego testowania usługi po założeniu nowego konta w GLOBTAX.

Opłata: Roczna opłata za korzystanie z Usługi.

Polityka prywatności: Zasady przetwarzania danych przez Usługodawcę dostępne pod adresem panel.globtax.pl/polityka-prywatnosci.

Administrator danych: Administratorem danych Usługobiorcy jest Usługodawca. Dane przetwarzane są zgodnie z Polityką prywatności


§2 Postanowienia Ogólne

  1. Niniejszy Regulamin określa zakres, zasady i warunki, na jakich Usługodawca świadczy Usługę, a także warunki zawierania i rozwiązywania Umowy.
  2. Umowa dotyczy świadczenia Usługi.
  3. Usługobiorca zakładając konto na Panelu klienta akceptuje treść niniejszego dokumentu zwanego dalej „Regulaminem”.

§3 Wymagania Techniczne

  1. Usługobiorca musi posiadać sprzęt komputerowy z dostępem do Internetu. W celu poprawnego korzystania z Usług konieczne jest posiadanie zainstalowanej przeglądarki internetowej z listy: Google Chrome, Microsoft Edge lub Firefox w ich najbardziej aktualnej wersji oraz aktywne konto poczty e-mail.

§4 Zakres Usług

  1. Usługodawca w ramach Usługi umożliwi Usługobiorcy następujące funkcjonalności:
    1. Moduł przychody i diety pozwalający na obliczenie przychodów i diet zagranicznych
    2. Moduł faktury pozwalający przeliczyć różnice kursowe
    3. Moduł delegacje służący do rozliczania delegacji zagranicznych
    4. Moduł kody US pozwalający na wyszukiwanie urzędów, sądów i izb celnych na podstawie danych adresowych
    5. Moduł klasyfikacje zawierający szereg klasyfikacji związanych z prowadzeniem działalności.

§5 Opłaty

  1. Usługobiorca ma możliwość skorzystania z Okresu Próbnego jeden raz.
  2. Poza Okresem Próbnym warunkiem korzystania z Usługi jest dokonanie Opłaty.
  3. Usługobiorca dokonuje opłaty za pośrednictwem Panelu, przedłużając tym samym ważność swojego konta na Panelu na okres kolejnych 12 miesięcy.
  4. Po dokonaniu opłaty na Panelu Usługobiorcy zostanie wygenerowana Faktura VAT w formacie PDF.
  5. W przypadku nie uregulowaniu Opłaty Usługobiorca straci możliwość korzystania z Usługi do momentu jej opłacenia.

§6 Zawieranie i Rozwiązywanie Umów

  1. Umowa zawierana jest w momencie założenia konta na Panelu klienta na czas nieokreślony.
  2. Strony mogą rozwiązać umowę ze skutkiem na koniec miesiąca, w którym zostało złożone wypowiedzenie.
  3. Usługodawca może rozwiązać umowę z Usługobiorcą bez okresu wypowiedzenia w przypadku naruszenia Regulaminu.
  4. Usługodawca nie zwróci Usługobiorcy Opłaty za nie wykorzystany okres ważności konta.

§7 Prawa i obowiązki

  1. Usługodawca zobowiązany jest świadczyć Usługę z należytą starannością oraz zgodnie z posiadaną wiedzą, możliwościami technicznymi oraz niniejszym Regulaminem.
  2. Usługobiorca może wykorzystywać Panel klienta tylko do celów zgodnych z prawem.
  3. Usługobiorca nie może udostępniać danych zawartych w Panelu klienta osobom trzecim.
  4. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za skutki działania i zaniechania Usługobiorcy.
  5. Usługobiorca, bez zgody Usługodawcy nie jest uprawniony do przenoszenia praw wynikających z zawartej z Usługodawcą umowy na inne osoby trzecie, jak również udostępniać swojego Konta osobom/podmiotom trzecim.
  6. Usługodawca, po uprzednim poinformowaniu Usługobiorcy zastrzega sobie prawo do:
    1. okresowego wyłączania dostępności Panelu klienta w celu jego serwisu lub rozbudowy
    2. sporadycznych, krótkich przerw w dostępie do Panelu klienta bez podania przyczyn
    3. podejmowania i utrzymywania technicznych środków ostrożności w celu ochrony przed niewłaściwym lub nieuprawnionym użyciem, dystrybucją lub kopiowaniem.
  7. Usługobiorca ponosi wyłączną odpowiedzialność za bezpieczeństwo jego danych logowania do Panelu klienta oraz wszelkie przypadki korzystania z jego Konta przez osoby nieuprawnione.

§8 Przetwarzanie danych

  1. Warunkiem korzystania z Panelu Klienta jest upoważnienie Usługodawcy do przetwarzania Państwa danych.
  2. Dane będą przetwarzane zgodnie z Polityką prywatności Usługodawcy.

§9 Reklamacje i uwagi

  1. Reklamacje i uwagi Usługobiorcy dotyczące świadczonych Usług powinny zostać przesłane Usługodawcy w formie pisemnej na adres Usługodawcy, lub mailowo na adres s.kaleta@infonetax.pl. Reklamacja powinna zawierać co najmniej:
    1. datę oraz rodzaj problemu wraz z jego opisem;
    2. okoliczności uzasadniające reklamację Usługobiorcy;
    3. ewentualnie sugestie Usługobiorcy, co do sposobu usunięcia zarzucanej nieprawidłowości.
  2. Usługodawca obowiązany jest udzielić odpowiedzi na reklamację w formie elektronicznej w terminie 14 dni roboczych od daty jej otrzymania, wskazując, czy uznaje reklamację oraz w jaki sposób zamierza ją załatwić lub informując o braku podstaw do uznania reklamacji wraz z uzasadnieniem swojego stanowiska.
  3. W przypadku konieczności uzupełnienia zgłoszenia reklamacji lub wyjaśnienia dodatkowych okoliczności związanych z Usługami świadczonymi przez Usługodawcę, Usługodawca przesyła Usługobiorcy w terminie 7 dni informację o potrzebie uzupełnienia przez niego zgłoszenia lub wyjaśnienia tych okoliczności.
  4. Do zgłaszania reklamacji upoważnione są jedynie osoby, zdefiniowane przez Usługobiorcę jako osoby do kontaktu.

§10 Postanowienia Końcowe

  1. W zakresie nieuregulowanym w niniejszym Regulaminie oraz Umowie zastosowanie znajdują przepisy powszechnie obowiązującego prawa polskiego.
  2. Usługodawca może wprowadzać zmiany do Regulaminu. Informacje o treści zmian oraz dacie ich wejścia w życie Usługodawca umieszcza na stronie internetowej panel.globtax.pl.
  3. W terminie 14 dni od dnia ogłoszenia informacji o zmianie Regulaminu Usługobiorca może złożyć oświadczenie o wypowiedzeniu Umowy ze skutkiem na ostatni dzień miesiąca złożenia oświadczenia o wypowiedzeniu.
  4. Po upływie terminu wskazanego w §10 ust. 3 Usługobiorcę wiąże nowa treść Regulaminu.
  5. Usługodawca może według własnego uznania cedować niniejsze prawa i obowiązki wynikające z zawartej umowy na osoby trzecie. Usługodawca może zlecić wykonywanie umowy osobom trzecim.
  6. Strony dołożą wszelkich uzasadnionych starań, aby negocjować w dobrej wierze i rozstrzygać polubownie wszelkie spory, które mogą wyniknąć w związku z niniejszą Umową lub jej naruszeniem.
  7. Sądem właściwym dla rozstrzygania sporów wynikłych z umowy będzie Sąd siedziby Usługodawcy. Prawem właściwym będzie prawo Rzeczypospolitej Polskiej.



Umowa powierzenia przetwarzania danych osobowych
zawarta wraz z akceptacją Regulaminu, pomiędzy:

Usługodawcą,

a

Usługobiorcą


§1 Powierzenie przetwarzania danych osobowych

  1. Usługodawca jest Administratorem Danych Osobowych w rozumieniu Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/we (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) dalej jako: RODO.
  2. Usługodawca przetwarza dane zgodnie z Polityką prywatności.
  3. Usługodawca zapewnia zgodne z przepisami prawa przetwarzania danych osobowych.

§2 Przetwarzane dane

  1. Usługodawca będzie przetwarzał, powierzone na podstawie umowy następujące (lub wybrane z nich) dane osobowe:
    1. imię i nazwisko
    2. nazwa firmy
    3. adres, adres e-mail i numer telefonu
    4. kraj zamieszkania
    5. NIP
  2. Powierzone przez Usługobiorcę dane osobowe będą przetwarzane przez Usługodawcę wyłącznie w celu realizacji Usługi, w sposób zgodny z treścią umowy i jedynie przez czas jej trwania.

§3 Sposób wykonania umowy w zakresie przetwarzania danych osobowych

  1. Przy przetwarzaniu powierzonych danych osobowych Usługodawca zobowiązuje się do ich zabezpieczenia poprzez podjęcie środków technicznych i organizacyjnych, o których mowa w szczególności w art. 32 – 36 RODO.
  2. Usługodawca oświadcza, że:
    1. prowadzi dokumentację opisującą sposób przetwarzania danych osobowych
    2. znajdujące się w jego posiadaniu urządzenia i systemy informatyczne służące do przetwarzania danych osobowych zapewniają poziom bezpieczeństwa określony jako wysoki
    3. stosuje środki techniczne i organizacyjne zapewniające ochronę przetwarzanych danych osobowych, a w szczególności zabezpiecza dane osobowe przed ich udostępnieniem osobom nieupoważnionym, zabraniem przez osobę nieuprawnioną, przetwarzaniem z naruszeniem Ustawy, zmianą, utratą, uszkodzeniem lub zniszczeniem
  3. Usługodawca zobowiązuje się przetwarzać powierzone mu dane osobowe zgodnie z niniejszą umową, Ustawą oraz z innymi przepisami prawa powszechnie obowiązującego, które chronią prawa osób, których dane dotyczą.
  4. Usługodawca może powierzyć dane osobowe objęte niniejszą umową do dalszego przetwarzania podwykonawcom jedynie w celu wykonania umowy po uzyskaniu uprzedniej pisemnej zgody Usługobiorcy.

§4 Czas obowiązywania umowy

  1. Niniejsza umowa obowiązuje od dnia zawarcia na czas realizacji Usługi.

§5 Zasady zachowania poufności

  1. Usługodawca zobowiązuje się do zachowania w tajemnicy wszelkich informacji, danych, materiałów, dokumentów i danych osobowych otrzymanych od Usługobiorcy i od współpracujących z nim osób oraz danych uzyskanych w jakikolwiek inny sposób, zamierzony czy przypadkowy w formie ustnej, pisemnej lub elektronicznej („dane poufne”).
  2. Usługodawca oświadcza, że w związku ze zobowiązaniem do zachowania w tajemnicy danych poufnych nie będą one wykorzystywane, ujawniane ani udostępniane bez pisemnej zgody Usługobiorcy w innym celu niż wykonanie Umowy, chyba że konieczność ujawnienia posiadanych informacji wynika z obowiązujących przepisów prawa lub Umowy.
  3. Strony zobowiązują się do dołożenia wszelkich starań w celu zapewnienia, aby środki łączności wykorzystywane do odbioru, przekazywania oraz przechowywania danych poufnych gwarantowały zabezpieczenie danych poufnych, w tym w szczególności danych osobowych powierzonych do przetwarzania, przed dostępem osób trzecich nieupoważnionych do zapoznania się z ich treścią.